Manmore

Teljesítményértékelési rendszer

bevezetése, fejlesztése

A szervezeti stratégia megvalósításához és dolgozói elkötelezettség biztosításához stabil alapot jelent egy jól működő teljesítménymenedzsment rendszer. 

Milyen helyzetekkel szoktak megkeresni minket?

  • A vezetők nem, vagy csak papíron alkalmazzák, illetve gyakorlatlanok a teljesítményértékelés motiváló alkalmazásában.
  • A vállalat új teljesítménymenedzsment rendszert tervez bevezetni.
  • A külföldi anyacég teljesítményértékelési elveit, gyakorlatát szeretnék alkalmazni a magyarországi szervezetnél is.
  • A vezetés szükségesnek tartja a „hard” (KPI típusú) célkitűzések mellett a „soft” célok és kompetenciák értékelését is.
  • A dolgozói elkötelezettségvizsgálatok elégedetlenséget mutatnak a teljesítményértékelés területén.

Hogyan támogatjuk ügyfeleinket?

  • Műhelyek keretében közösen alakítjuk ki a testreszabott teljesítményértékelési rendszert, amely az elvárásokra, az ideális kultúraprofilra, a meglévő rendszerekre és külső benchmark információkra alapszik. 
  • Részletesen kidolgozzuk a folyamat lépéseit, a célkitűzési struktúrát, a kompetenciaértékelés szintezését és a szükséges dokumentumokat.
  • Műhelyek és tréningek keretében támogatjuk a szervezet tagjait az új teljesítményértékelési rendszer elsajátításában.
  • Tréningeken készítjük fel a vezetőket a teljesítményértékelő beszélgetés lefolytatására, visszajelzés adásra és a teljesítményproblémák kezelésére.
  • Felhívjuk a figyelmet a szervezetben általunk tapasztalt ellentmondásokra, amelyek csökkenthetik a TÉR rendszer hatékonyságát (ellentmondó elvárások, gyakorlatok).
  • Visszamérjük az alkalmazás hatékonyságát a bevezetés, fejlesztés után.

Mit lehet várni a TÉR rendszer bevezetésétől, fejlesztésétől?

  • A munkatársak a szervezeti célok megvalósulásához való hozzájárulásuk mértékében lesznek elismerve. Ez motiválóan hat az egyéni teljesítményre.
  • A vezetők egységesen értelmezik a jó és rossz teljesítményt, képesek fenntartani a kívánt szintet, és kompetensen kezelik az alulteljesítést.
  • Erősödik a visszajelzés kultúrája és a teljesítményről való folyamatos dialógus.
  • A teljesítményértékelés folyamata és minden eleme a célzott kultúra kialakítását szolgálja.